Αξιότιμοι γονείς και κηδεμόνες
Εάν υπάρχει λόγος να επιλέξουν τα παιδιά σας διαφορετική 2η ξένη γλώσσα στο Γυμνάσιο από αυτή που διδάχτηκαν στο Δημοτικό σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ.52/47946/Δ1 /21 – 04 -2026 του ΥΠΑΙΘΑ μπορείτε να υποβάλετε γραπτή αίτηση στο γραφείο του Διευθυντή μέχρι τις 30 Απριλίου 2026 αυτοπροσώπως ή εκδίδοντας την μέσω της ιστοσελίδα gov και αποστέλλοντάς την μέσω e-mail.
Οι γονείς και κηδεμόνες που δεν θα υποβάλλουν καμία δήλωση θα ακολουθήσουν ως 2η ξένη γλώσσα στο Γυμνάσιο την γλώσσα που διδάχτηκαν στο Δημοτικό.
Στην αίτηση πρέπει να περιλαμβάνεται αναλυτικά ο λόγος για τον οποίο ζητάτε αυτή την αλλαγή.
Το έντυπο της αίτησης είναι εδώ:
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
