Ειδικοί ψυχολόγοι από τα «Παιδικά χωριά SOS Καλαμάτας» οργάνωσαν διήμερο βιωματικό σεμινάριο στο οποίο συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί. Οι εκπαιδευτικοί χωρίστηκαν σε ομάδες όπου κλήθηκαν να υποδυθούν ρόλους σε σενάρια οργανωμένα από τις παρουσιάστριες- ψυχολόγους. Οι ρόλοι που δόθηκαν ήταν του εκπαιδευτικού, του γονέα, του παιδιού και καλούνταν να αντιμετωπίσουν το ζήτημα που αναφερόταν στο σενάριο. Τονίστηκε η σημασία της μετάδοσης ενός μηνύματος από τον πομπό στον δέκτη σε συνθήκες επικοινωνίας και ηρεμίας.
